جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

بررسی ماده ۱۷ طرح حمایت از تولید دانش بنیان در کمیسیون فرهنگی مجلس

[ad_1]
4

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی ماده ۱۷ طرح حمایت از تولید دانش بنیان در این کمیسیون خبر داد.

مجید نصیرایی در گفت و گو با ایسنا،در خصوص جلسه امروز(یک شنبه) کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در ابتدا اخبار مرتبط با حوزه های فرهنگی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، سپس ماده ۱۷ طرح حمایت از تولید دانش بنیان به عنوان کمیسیون فرعی در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، کمیسیون صنایع و معادن هم به عنوان کمیسیون اصلی کلیات و مواد این طرح را موردر بحث و بررسی قرار می دهد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: تنها ماده ۱۷ این طرح مربوط به حوزه کاری کمیسیون فرهنگی است که دارای ۸ بند است،بند ۳ مربوط به نحوه حمایت از تولید دانش بنیان در وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بند ۸ آن مربوط به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است.

نصیرایی خاطرنشان کرد:در پایان  مقرر شد تا ماده ۱۷ این طرح در کارگروه اصلاح ساختار کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه بررسی‌ها برای رأی‌گیری به صحن کمیسیون ارائه شود، موضوع دیگری که در دستور کمیسیون بود طرح شفافیت آرای نمایندگان بود که بررسی آن به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا