جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

برنامه دیدار‌های روز چهاردهم جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

در چهاردهمین روز از مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های E و F مرحله گروهی این رقابت‌ها به اتمام می‌رسد.

مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر امروز (پنجشنبه) با انجام چهار دیدار به پایان خواهد رسید و چهره شانزده تیم راه یافته به مرحله بعد این مسابقات مشخص خواهد شد.

براساس این گزارش، امروز از ساعت ۱۵ دو دیدار پایانی گروه E برگزار خواهد شد و سپس در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌ها در گروه F به مصاف هم می‌روند.

اردن که با تفاضل گل بهتر نسبت به کره جنوبی صدر جدول گروه E را در اختیار دارد، امروز در دیداری تعیین‌کننده مقابل بحرین صف‌آرایی می‌کند، کره نیز همزمان با این بازی به مصاف مالزی خواهد رفت. با توجه به تقابل نزدیک اردن و بحرین و البته کار تقریباً آسان کره مقابل مالزی ممکن است، ترکیب بالای جدول گروه پنجم مسابقات دستخوش تغییر شود.

امروز همچنین در گروه F عربستان و تایلند، دو تیم اول و دوم گروه در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی تقابلی تعیین‌کننده خواهند داشت. عمان هم که با یک امتیاز تیم سوم جدول گروه ششم است، امروز به دیدار قرقیزستان می‌رود. برتری در این بازی زمینه‌ساز صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به مرحله حذفی مسابقات خواهد شد.

برنامه مسابقات امروز به شرح زیر است:

پنجشنبه ۵ بهمن ماه
گروه E
* کره جنوبی – مالزی، ساعت ۱۵، ورزشگاه الجنوب
* اردن – بحرین، ساعت ۱۵، ورزشگاه بین‌المللی خلیفه

گروه F
* عربستان – تایلند، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی
* قرقیزستان – عمان، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه عبدالله بن خلیفه

نتایج دیدار‌های روز سیزدهم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در زیر آمده است:

گروه D:
ژاپن ۳ – اندونزی یک
عراق ۳ – ویتنام ۲

دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از روز هشتم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
دکمه بازگشت به بالا