جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

تغییرات قیمت امروز رمز ارزها

تغییرات قیمت امروز رمز ارزها به خصوص در لیدرهای این بازار خیلی زیاد نیست. بیت کوین و اتریوم تقریبا در همان قیمت های دیروز در حال معامله هستند.

امروز بیت کوین نسبت به روز گذشته تغییر قیمت خاصی نداشته و در حال حاضر با نرخ 27600 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین منفی 3 درصد و بازده ماهانه آن هم منفی 2 درصد است.

بیت کوین با ارزش بازار 534 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 13 میلیارد دلار معامله شده است که احتمالا تا چند ساعت دیگر رقم معاملات این ارز افزایش خواهد یافت.

تحلیلگران تکنیکال معتقدند اگر بیت کوین نتواند از نرخ 30 هزار دلار عبور کند، احتمال یک افت سنگین دیگر در آن وجود دارد.

اتریوم هم تکان نخورد

اتریوم هم امروز تقریبا در همان حدود نرخ های دیروز معامله می شود و هم اکنون 1850 دلار نرخ می خورد. بازده هفتگی اتریوم وارد محدوده منفی شده و هم اکنون منفی یک درصد است. در مقیاس ماهانه هم حدود نیم درصد کاهش قیمت در این آلت کوین دیده می شود.

ارزش بازار اتریوم در حال حاضر 222 میلیارد دلار است و طی شبانه روز گذشته کمتر از 6 میلیارد دلار معامله در این آلت کوین انجام شده است.

کاهش قیمت اکثر نمادها در یک هفته گذشته

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار، اکثر نمادها منفی هستند. البته فشار فروش سنگینی در آن ها وجود ندارد و تعداد نمادهای مثبت هم کم نیست. با این حال اکثریت نمادها در محدوده منفی معامله می شوند.

در فهرست نمادهای منفی، گراف و اتریوم کلاسیک با اتروفت 3 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارند. لیدو دائو، بیت کوین کش، اتم و ایپ کوین هم 2 درصد کاهش قیمت داشته اند. مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از 2 درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت هم تون کوین با رشد 4 درصدی بیشترین رشد امروز را ثبت کرده و فانتوم و لئو با رشد 2 درصدی، دیگر نمادهای پربازده روز محسوب می شوند.

در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت کلی بازار خوب نیست. طی این مدت بیت کوین کش، مونرو و بیت دائو کمی کمتر از 2 درصد رشد کرده اند و ترون با رشد کمتر از یک درصدی، دیگر نمادی است که رشد داشته. مابقی نمادهای موجود در فهرست 50 ارز برتر، طی این مدت کاهش قیمت داشته اند.

بیشترین کاهش قیمت مربوط به آربیتروم با افت 15 درصدی است. فایل کوین، آپتوس و ایپ کوین هم طی این مدت 14 درصد سقوط کرده اند. گراف، پالیگان، نیر پروتکل، شیبا و EOS هم بین 10 الی 13 درصد کاهش قیمت داشته اند و مابقی نمادها، افتی کمتر از 10 درصد را ثبت کرده اند.

افت 21 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2 دهم درصدی به 1.14 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 21 درصد کم شده و به رقم 30 میلیارد دلار رسیده است.

طی 24 ساعت گذشته ارزش معاملات دیفای حدود 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 27 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا