جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

تلف شدن ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت

غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است. گفتنی است حدود ۳ سال پیش ۳ زرافه، چند ماهه وارد مرکز نگهداری صفادشت شدند که از بین این ۳ زرافه یک نر و ۲ ماده بودند، اولین زرافه نر چند سال پیش تلف شد و دومین زرافه که ماده بود در اواخر شهریور ۱۴۰۱ و اخیراً هم زرافه سوم در این باغ وحش تلف شده است.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.

غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره موضوع تلف شدن دو زرافه در صفادشت تهران اظهارداشت: گزارشی در این زمینه بدستمان رسید و بلافاصله تیم ارزیابی و کارشناسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه دو زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش از برخورد با متخلفان در صورت قصور در نگهداری و… خبر داد و گفت: جزئیات تکمیلی گزارش را بزودی اعلام می‌کنیم.

گفتنی است حدود ۳ سال پیش ۳ زرافه، چند ماهه وارد مرکز نگهداری صفادشت شدند که از بین این ۳ زرافه یک نر و ۲ ماده بودند، اولین زرافه نر چند سال پیش تلف شد و دومین زرافه که ماده بود در اواخر شهریور ۱۴۰۱ و اخیراً هم زرافه سوم در این باغ وحش تلف شده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا