جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

تمدید تعطیلی ادارات خراسان جنوبی برای روز سه‌شنبه

علیرضا عباس‌زاده معاون استاندار و سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی گفت: تعطیلی ادارات استان برای روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه به منظور حفظ پایداری شبکه گاز و مدیریت مصرف انرژی تمدید شد.

معاون استاندار و سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی گفت: تعطیلی ادارات استان برای روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه به منظور حفظ پایداری شبکه گاز و مدیریت مصرف انرژی تمدید شد.

علیرضا عباس‌زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل ماندگاری و ادامه‌دار بودن شدت سرما در خراسان جنوبی و افت فشار گاز، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان فردا نیز تعطیل است و به صورت دورکاری فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی بنا به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان در راستای مدیریت مصرف و پایداری شبکه گاز برای استفاده بخش خانگی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مانعی برای فعالیت مراکز غیردولتی، تجاری و واحدهای صنفی در صورت تامین سوخت جایگزین وجود ندارد همچنین بانک‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم شعب کشیک خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه شبکه گاز استان پایدار اما با افت فشار مواجه است از مردم خواست همچنان در مصرف انرژی به‌ویژه گاز صرفه‌جویی کنند.

با ورود موج سرما به کشور و استان طی روزهای اخیر دمای هوا تا ۲۰ درجه زیر صفر هم در خراسان جنوبی کاهش یافت که افت شدید فشار گاز در این استان را به دنبال داشته است.

نشست مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان دیشب با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد که استاندار خراسان جنوبی در این نشست گفت: وضعیت شبکه گاز در این استان با توجه به اینکه در انتهای خط انتقال قرار دارد، شکننده است و باید همچنان در مصرف گاز صرفه‌جویی شود.

بنا به تصمیم ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و با توجه به افت شدید دما تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی خراسان جنوبی از روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه تا امروز تعطیل بوده و مدارس استان تا پایان هفته جاری غیرحضوری است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا