جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیجدیدترین و آخرین اخبار داغ سلامت

توصیه‌ های مهم به زائران اربعین حسینی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود به بهداشت محیط نیز توجه داشته باشند و زباله و پسماندهای مواد غذایی را در سطل زباله قرار دهند.

دکتر سید جواد حسینی با بیان اینکه در مراسم پیاده‌روی اربعین و همچنین حضور میلیونی زائران بارگاه امام هشتم(ع) در ایام آخر صفر، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش اهمیت دارد، اظهار کرد: به زائران توصیه می‌شود پیش از انجام سفر نسبت به تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی شست‌وشوی مستمر دست‌ها با آب و صابون، استفاده از ماسک در اماکن شلوغ و پرت جمع و استفاده از عینک آفتابی، کلاه لبه‌دار و کرم ضد آفتاب برای در امان ماندن از نور شدید آفتاب را از مهم‌ترین توصیه‌هایی برشمرد که زائران باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه زائران اگر با تب، سرفه، اسهال و استفراغ مواجه شدند، به مراکز و یا موکب‌های مراقبت پزشکی مراجعه نمایند، تصریح کرد: به زائران توصیه می‌شود به بهداشت محیط نیز توجه داشته باشند و زباله و پسماندهای مواد غذایی را در سطل زباله قرار دهند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا