جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

جدیدترین طرح فروش سایپا / این طرح فروش در قالب پیش فروش برگزار می شود

خودروسازان حاضر در دومین طرح فروش صمت با مکانیزم نوبت دهی برخی از محصولات خود را با هماهنگی مدیران ارشد صمت از مسیر سایت فروش خود در اختیار علاقمندان قرار می دهند. بنابراین برخی از متقاضیان می توانند بی دردسر به محصولات عرضه شده دستری داشته باشند. البته در این طرح های فروش خارج از سامانه یکپارچه نیز محدودیت هایی برای متقاضیان در نظر گرفته شده تا جاده حضور در این طرح های فروش را باریک کند اما متقاضیان دارای شرایط بی نگرانی می توانند خودروی درخواستی را خریداری کنند.

خودروسازی سایپا از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد. این طرح فروش در سایت فروش نارنجی های جاده مخصوص در دسترس متقاضیان قرار دارد. سایپایی ها وانت 151 (وانت پراید) را از امروز (23 اردیبهشت 1402) عرضه می کنند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا برای وانت پراید ثبت نام کنند. این طرح فروش در قالب پیش فروش برگزار می شود. خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص دو بازه زمانی را برای تحویل این طرح  فروش در نظر گرفته است. دلیل این مساله را باید در عرضه محصول در نظر گرفته شده با آپشن های مختلف جست و جو کرد.

مدیران فروش سایپا وانت پراید در دو مدل کانوپی دار (محافظ جای بار) و ساده در دسترس متقاضیان قرار داده اند. چنانچه متقاضیان قصد داشته باشند تا این خودروی تجاری سبک را به کانوپی تحویل بگیرند باید مبلغ 125 میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب خودروسازی سایپا واریز کنند.

سایپایی ها اعلام کردند آن بخش از متقاضیان نیز که علاقه به تحویل وانت پراید ساده هستند می توانند این خودرو را با پیش پرداخت 110 میلیون تومانی در اختیار بگیرند. مدیران فروش این خودروساز با هماهنگی مدیران تولید اعلام کرده اند وانت پراید دارای محفظه محافظ قسمت بار را در بازه زمانی شهریور الی آبان 1402 را ثبت نام کنندگان تحویل می دهند.

اما آن بخش از متشریان سایپا که قصد دارند وانت سایپا 151 را به صورت ساده تحویل بگیرند برای در اختیار گرفتن این خودرو باید در بازه زمانی آبان تا بهمن سال جاری منتظر مانند. براساس اعلام سایپا تنها کسانی می توانند در این طرح فروش شرکت کنند که علاوه بر داشتن 18 سال تمام و گواهینامه رانندگی، طرف 48 ماه گذشته از خودروسازان خریدی انجام نداده باشند و پلاک فعال نیز نداشته باشند.

مدیران سایپا اعلام کرده اند محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد). متقاضیان خرید این محصول سبک تجاری توجه داشته باشند که امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد .

بر اساس جدیترین لیست قیمتی محصولات سایپا این خودروساز وانت پراید ساده را با قیمتی حدود 218 میلیون تومان به متقاضیان عرضه می کند. چنانچه متقاضیان علاقه داشته باشند این خودرو را با لاینر (کف پوش فایبرگلاس قسمت بار) از نارنجی های جاده مخصوص خریداری کنند باید حول و حوش 221 میلیون و 400 هزار تومان پرداخت کنند. الباقی قیمت خودروهای عرضه شده با توجه به قیمت روز در زمان تحویل محاسبه و از متقاضیان دریافت خواهد شد.

ثبت نام کنندگان برای وانت پراید از مسیر طرح پیش فروش یاد شده توجه کنند از آنجایی که مدیران سایپا بازه تحویل را شهریور تا بهمن سال جاری، براساس نوع تقاضای مشتری در نظر گرفته اند، این احتمال وجود دارد که قیمت های یاد شده در زمان تحویل یک بروز رسانی را تجربه کنند. سخنگوی شورای رقابت احتمال بازنگری در قیمت های کارخانه ای محصولات شرکت های خودروساز را در بازه سه ماه تا 6 ماهه بعد از اخرین بروز رسانی مطرح کرده بود.

وانت پراید

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا