جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

جدیدترین طرح پیش فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی / جزئیات

متقاضیان تا 10 خرداد فرصت دارند در فاز دوم جدیدترین طرح پیش فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی شرکت کنند و پنج اولویت خودروی خود را از میان خودروهای عرضه‌شده انتخاب و در سامانه یکپارچه خودرو ثبت کنند.

دور دوم خرید خودرو از سامانه یکپارچه وارد فاز دوم خود یا همان انتخاب خودرو توسط متقاضیان شده است. متقاضیان در این دور از فروش می‌توانند پنج خودرو را بر اساس اولویت خود انتخاب کنند. فاز اول مربوط به افتتاح حساب وکالتی بود و متقاضیان باید در این فاز نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغ 100 میلیون تومان اقدام می‌کردند.

مدیر سامانه یکپارچه وزارت صمت گفته بانک‌های عامل تا ساعت 12 شب گذشته تمام اطلاعات مربوط به حساب‌های وکالتی را در اختیار سامانه یکپارچه قرار خواهند داد و متقاضیانی که تاکنون موفق نشده‌اند در سامانه نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند، می‌توانند با مراجعه به سامانه خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آنطور که مهدی تقدسی می‌گوید، روز گذشته رایزنی‌های لازم برای کسب اطلاعات حساب وکالتی مردم از بانک‌های عامل انجام شده و تمام اطلاعات متقاضیان در اختیار سامانه یکپارچه قرار گرفت.

مدیر سامانه یکپارچه تاکید می‌کند متقاضیان از امروز می‌توانند بدون نگرانی نسبت به ثبت‌نام در سامانه و طی کردن مراحل انتخاب پنج اولویت خودرویی مورد نظر خود اقدام کنند.

متقاضیان تا 10 خرداد فرصت دارند در فاز دوم جدیدترین طرح پیش فروش خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی شرکت کنند و پنج اولویت خودروی خود را از میان خودروهای عرضه‌شده انتخاب و در سامانه یکپارچه  خودرو  ثبت کنند.

با توجه به اینکه حدود چهار روز فرصت باقی است، آن دسته از متقاضیانی که نتوانستند نسبت به انتخاب خودروی مورد نظر خود اقدام کنند، باید تا روز چهارشنبه همین هفته به سایت مراجعه کرده و خودروهای خود را به ترتیب اولویت انتخاب کنند.

در چند روز گذشته اخباری در ارتباط با اینکه برخی از متقاضیان به سامانه یکپارچه  خودرو  مراجعه کرده‌اند اما نتوانسته‌اند خودروی مورد نظرشان را انتخاب کنند، منتشر شده بود. این دسته از متقاضیان هنگام مراجعه به سامانه با اخطار عدم امکان ورود به سایت روبرو می‌شدند. با توجه به اظهارات مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، دلیل این مساله را باید در تعلل بانک‌ها برای ارسال اسامی متقاضیان خرید  خودرو  به قیمت کارخانه که نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کرده بودند، جست‌وجو کرد.

بر اساس آخرین اخبار، حدود یک میلیون نفر تاکنون در دومین دور  پیش فروش خودرو  وزارت صمت حضور پیدا کرده‌اند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا