جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

جدیدترین محصول فولکس واگن +عکس

فولکس واگن از وانت جدید خود یعنی آماروک ۲۰۲۳ رونمایی کرده است. آماروک از سال ۲۰۱۰ تا کنون روی خط تولید قرار دارد و در آرژانتین، آلمان و الجزایر مونتاژ شده است.

این  پیکاپ  میان سایز رکورد فروش ۸۳۰ هزار دستگاه تا کنون را در اختیار دارد و کمپانی آلمانی امیدوار است تا طی به روزرسانی اخیر رکورد فروش را تداوم دهد.

نکته جالب در رابطه با آماروک ۲۰۲۳ به استفاده از پلتفرم T۶ فورد مربوط می شود که در آخرین نمونه فورد رنجر نیز استفاده شده است. بدین ترتیب این خودروها  دی ان ای  یکسانی دارند.

محصول جدید در تریم های تک و دو کابین قابل سفارش است. از منظر ابعاد تا ۵۳۵۰ میلیمتر در طول برای تریم ۲ کابین توسعه یافته است. فاصله بین محور ها نیز برابر با ۳۲۷۰ میلیمتر است. این ابعاد بیانگر ویژگی های مناسب آماروک به عنوان یک پیکاپ کاربردی خواهد بود.

عرض بدنه  آماروک  نیز ۱۹۱۰ میلیمتر مورد اشاره قرار گرفته که اگر ۱۸۸۸ میلیمتر ارتفاع آن را نیز مورد اشاره قرار دهیم، ابعاد این پیکاپ زیبا تکمیل می شود.

آماروک  با رینگ های فولادی ۱۷ اینچی در تریم پایه ارائه می شود اما می توان نمونه های ۲۱ اینچی آلومینیومی را برای آن در نظر گرفت که اثر فوق العاده چشمگیری در بهبود نمای جانبی خودرو دارد.

سامانه تمام چرخ محرک برای برخی از بازارها به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده است.

شاخص یدک کشی آماروک جدید فولکس واگن نیز ۳۵۰۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

در رابطه با پیشرانه، هنوز اطلاعات دقیقی تایید نشده اما چند تریم بنزینی و دیزل توربوشارژ وجود خواهد داشت.

آماروک فولکس واگن

تریم پرچمدار آماروک در بخش بنزینی از نمونه ۲.۳ لیتری ۲۹۸ اسب بخاری در هماهنگی با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده می کند.

ظرفیت بخش بار  پیکاپ  ۱۱۶۰ کیلوگرم اعلام شده است.

در بخش کابین نیز بروزرسانی هایی صورت گرفته و از نمایشگر لمسی ۱۰ یا ۱۲ اینچی استفاده خواهد شد. نمایشگر اطلاعات کیلومتر نیز در تریم های مختلف از ۸ تا ۱۲ اینچ متغیر است.

فولکس واگن در مبحث ایمنی به حضور بالغ بر ۲۰ ویژگی ایمنی برای آماروک جدید اشاره کرده است.

فولکس واگن آماروک

فولکس واگن آماروک
فولکس واگن آماروک
فولکس واگن آماروک
فولکس واگن آماروک
به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا