جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

جزئیات بیشتر از اندازه قانونی موی سر کارکنان وظیفه

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل، اندازه قانونی موی سر سربازان وظیفه در یگان‌های خدمتی و مراکز آموزشی را اعلام کرد.

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اندازه موی سر کارکنان وظیفه اظهار داشت: طبق آخرین بخش نامه‌ در سال ۹۸ اندازه موی سر کارکنان وظیفه مشخص و برای اجرا در کلیه مراکز آموزش و یگان های نیروهای مسلح و دستگاه‌های غیر نظامی ابلاغ شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جزئیات این ابلاغ از سال ۹۸ تاکنون تغییری نکرده است، تصریح کرد: بر اساس این ابلاغیه اندازه موی سر کارکنان وظیفه با مدرک تحصیلی دیپلم و پایین تر در مراکز آموزش رزم مقدماتی با نمره ۱۰ و با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر با نمره ۱۶ خواهد بود.

وی گفت: اندازه موی سر کارکنان وظیفه در یگان‌های خدمتی اعم از سرباز و سرجوخه با نمره ۱۰ تا ۱۶ و درجه دار و افسر با نمره ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.

دریادار دوم رحیمی پور درباره اینکه آیا تمام یگان‌ها و مراکز آموزش از این دستور ابلاغی در خصوص اندازه موی سر سربازان تمکین می کنند یا خیر ؛ گفت:این موضوع در مراکز آموزشی و یگان‌های خدمتی در حال اجراست.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا