جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

جزئیات حوادث امروز کرج همزمان با مراسم چهلم حدیث نجفی

خبرگزاری فارس درباره حوادث امروز کرج همزمان با مراسم چهلم حدیث نجفی نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند.

از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج-قزوین شکل گرفته است.

«بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت‌عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شده است.

بررسی‌های فارس نشان می‌دهد در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌اند.

همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!

در جریان این اغتشاشات یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است.

مراسم چهلم حدیث نجفی امروز و از ساعت 11 در بهشت سکینه کرج برگزار شد.»

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا