جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

جزئیات لایحه «برگزاری تجمعات» / پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته است

احمد وحیدی وزیر کشور درباره ارسال لایحه برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات از سوی وزارت کشور که به گفته نمایندگان، دولت تجمعات صنفی و سیاسی را از یکدیگر تفکیک کرده است، عنوان کرد: لایحه تجمعات را به مجلس فرستادیم و در آن پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته است. وزیر کشور ادامه داد: البته همزمان هم طرحی در مجلس در حال بررسی بود، لایحه ما هم رفته است دیگر باید مجلس بررسی کند و تصمیم بگیرد.

وزیر کشور گفت: پیش‌بینی‌های خوبی در «لایحه برگزاری تجمعات» صورت گرفته است؛ مجلس باید بررسی کند و تصمیم بگیرد.

احمد وحیدی درباره ارسال «لایحه جامع انتخابات» از وزارت کشور به مجلس و این‌که مجلس هم درباره قانون انتخابات طرحی دارد، آیا وزارت کشور با مجلس در خصوص این لایحه جامع در تعامل بوده یا این‌که بعد از اعلام وصول در صحن با مجلس در این خصوص وارد گفت‌وگو می‌شود، گفت: ما در رابطه با طرح مجلس هم در تعامل هستیم، معهذا چون موظف بودیم لایحه جامع را بفرستیم ما لایحه را فرستادیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: آن طرحی که در مجلس بود ناظر بر بخشی از ابعاد انتخابات بود که الان کارش دنبال می‌شود آن چیزی که ما فرستادیم، لایحه جامع انتخابات و تکلیف ما بود که اقدام کردیم.

وی درباره ارسال لایحه برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات از سوی وزارت کشور که به گفته نمایندگان، دولت تجمعات صنفی و سیاسی را از یکدیگر تفکیک کرده است، عنوان کرد: لایحه تجمعات را به مجلس فرستادیم و در آن پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته است.

وزیر کشور ادامه داد: البته همزمان هم طرحی در مجلس در حال بررسی بود، لایحه ما هم رفته است دیگر باید مجلس بررسی کند و تصمیم بگیرد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا