جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

جزئیات گفت و گوی امیرعبداللهیان با رئیس جمهور موریتانی

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پس از دیدار «محمد ولد غزوانی» رئیس جمهور موریتانی در جمع خبرنگاران و در تشریح گفت‌وگوهایش عنوان کرد:گفت‌وگوهای بسیار سازنده‌ای را با رئیس جمهور موریتانی داشتیم. حامل سلام‌های گرم جناب آقای رئیسی رئیس جمهور به رئیس جمهور موریتانی بودم.

وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگویش با رئیس جمهور موریتانی را بسیار سازنده خواند و گفت: ایران از هر اقدامی که به ثبات و امنیت منطقه، قاره آفریقا و جهان کمک کند در رسیدن به جهان امن و آرام و با ثبات حمایت می‌کند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پس از دیدار «محمد ولد غزوانی» رئیس جمهور موریتانی در جمع خبرنگاران و در تشریح گفت‌وگوهایش عنوان کرد:گفت‌وگوهای بسیار سازنده‌ای را با رئیس جمهور موریتانی داشتیم. حامل سلام‌های گرم جناب آقای رئیسی رئیس جمهور به رئیس جمهور موریتانی بودم و همچنین فرصتی فراهم شد تا در خصوص موضوعات متنوع دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی از نزدیک با دیدگاه‌های رئیس جمهور موریتانی در پایتخت کشور زیبا و دوست و برادر جمهوری اسلامی موریتانی آشنا بشویم.

وی همچنین عنوان کرد: تلاش‌های سازنده و ارزشمند رئیس جمهور موریتانی در پیگیری ابتکار عمل مبارزه با تروریسم و تقویت صلح و امنیت پایدار در صحرای غربی از جمله مواردی بود که مورد توجه جدی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دستگاه دیپلماسی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران خود در خط مقدم مباره با تروریسم قرار دارد و از هر اقدامی که به ثبات و امنیت منطقه، قاره آفریقا و جهان کمک کند در رسیدن به جهان امن و آرام و با ثبات حمایت می‌کند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: صمیمانه‌ترین درودهای خودم را به یکایک مردم عزیز و مسلمان موریتانی اعلام می‌کنم و از وزیر خارجه جمهوری اسلامی موریتانی به واسطه حسن استقبالشان و گفت‌وگوهای ارزشمندی که با هم داشتیم، نیز تشکر می‌کنم.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا