جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

حادثه مرگبار در شیراز+جزئیات حادثه اعلام شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند.

3 نفر در آتش‌سوزی ساختمان مسکونی به دلیل شدت دودزدگی فوت کردند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند.

هادی عیدی پور افزود: آتش سوزی ساختمان پنج طبقه سوم خرداد ۱۴۰۲ به سازمان آتش نشانی اعلام و آتش نشانان هفت ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات پنج دستگاه خودرو مخصوص مهار آتش،۲ دستگاه خودرو بالابر و یک دستگاه خودرو نجات مورد استفاده قرار گرفته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.

عیدی پور با بیان اینکه آتش نشانان ابتدا نسبت به نجات ساکنان ساختمان اقدام کردند، گفت: حدود ۴۰ نفر از ساکنان به سمت بیرون هدایت شده است.

وی ادامه داد: هشت نفر در ابتدای این سانحه دچار مصدومیت شدید شدند که این افراد دچار دودزدگی شدید بودند و حتی سه نفر از آتش نشانان که ابتدا به محل اعزام شدند ماسک محافظتی خود را باز کرده و آن روی صورت مصدومان قرار دادند.

وی اظهارکرد: به دلیل شدت دودزدگی تاکنون سه نفر از این مصدومان فوت کردند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز عنوان کرد: هم اکنون نیز کارشناسان در محل حاضرند تا بررسی ها دیگر برای علت حادثه را انجام دهند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا