جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

15 هزار تن کالا بدون دلیل موجه در گمرک استان مرکزی دپو شده

[ad_1]
61756456

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مشکلات ناشی از تحریم های داخلی است، گفت: برخی از تحریم های داخلی سبب شده حدود ۱۵ هزار تن کالا که با سختی فراوان وارد شده، در گمرک استان بدون هیچ دلیل موجهی دپو شود که می‌طلبد مدیران در این خصوص گره گشای کار مردم باشند.

محمدحسن آصفری روز سه شنبه 22 مهر ماه در شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: لایحه بودجه تا دو ماه آینده توسط دولت به مجلس ارائه می‌شود و مدیران استانی باید به منظور تخصیص اعتبار در ردیف‌های ملی برای استان تلاش ویژه انجام دهند تا تخصیص اعتبار ویژه و بهتری جهت آغاز و اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا برخی مدیران فعالیت خوبی دارند، اما برخی در خواب بوده و پیگیری انجام نمی‌دهند که این بی توجهی جای گلایه دارد، مدیران باید برای دستگاه خود در سطح استان و شهر و روستا اعتبار جذب کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش قیمت کالاها، مسکن و نوسانات ارز فشارهای زیادی به مردم وارد کرده که برخی مربوط به تحریم‌های خارجی و بخشی مربوط به مسائل داخلی کشور است. در این راستا مدیران دستگاه‌ها باید درب اتاق های خود را به روی مردم باز کرده و بخشی از ناراحتی مردم را التیام ببخشند.

آصفری ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران تاکنون تمایل به برگزاری نشست و ارائه گزارش با نمایندگان نداشتند و ما برخی مدیران را اصلا نمی‌شناسیم پس زمانی که از وزیر مربوطه آنها سوال شد جای گلایه نباشد. بازدیدهایی از سطح شهرها و روستاهای استان با حضور مدیران برخی دستگاه‌ها انجام شده که منتظر عملیاتی کردن وعده های مسئولین جهت حل مشکلات و مسائل مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسائل و مشکلات بین دستگاه‌ها در استان و بواسطه استاندار قابل حل است، در نتیجه تا جایی که امکان دارد مسائل در استان حل شده و به دستگاه قضایی ارجاع نشود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از تحریم های داخلی سبب شده حدود ۱۵ هزار تن کالا که با سختی فراوان وارد شده، در گمرک استان بدون هیچ دلیل موجهی دپو شود که می‌طلبد مدیران در این خصوص گره گشای کار مردم باشند.

آصفری در خصوص طرح اقدام ملی مسکن گفت: راه و شهرسازی باید تلاش کند در ساخت مسکن از مصالح استاندارد و مقاوم استفاده کند و منازل مسکونی در دست احداث همانند شهر جدید امیرکبیر غیراستاندارد و غیرمقاوم نباشند چرا که باید در مقابل حوادث غیر مترقبه استحکام لازم را داشته باشد .

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا