جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

حمله به افشین پیروانی در منطقه سعادت آباد

افشین پیروانی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال که اکنون به عنوان مدیر تیم پرسپولیس طی فصول اخیر در این تیم کار را دنبال می‌کند در فاصله چند روز مانده به سال نو مورد حمله چند زورگیر قرار گرفت. در این درگیری که امروز در منطقه سعادت آباد رخ داد، سه زورگیر و سارق با کمین برای پیروانی در نهایت گوشی او را دزدیدند و در حالیکه تلاش برای دزدیدن ساعت او نیز ادامه داشت با مقاومت وی همراه شد و درگیری بین طرفین صورت گرفت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در سعادت آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت که در آن گوشی‌اش به سرقت رفت.

افشین پیروانی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال که اکنون به عنوان مدیر تیم پرسپولیس طی فصول اخیر در این تیم کار را دنبال می‌کند در فاصله چند روز مانده به سال نو مورد حمله چند زورگیر قرار گرفت.

در این درگیری که امروز در منطقه سعادت آباد رخ داد، سه زورگیر و سارق با کمین برای پیروانی در نهایت گوشی او را دزدیدند و در حالیکه تلاش برای دزدیدن ساعت او نیز ادامه داشت با مقاومت وی همراه شد و درگیری بین طرفین صورت گرفت.

در ادامه پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند.

با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت و سرپرست سرخ‌ها با حضور ماموران کلانتری و صورتجلسه این اتفاق در انتظار شناسایی سارقان است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا