جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

حمله موشکی به ۳ نقطه در خاک ایران

در صفحه توئیتری اخبار نیروهای مسلح پاکستان آمده است؛ ۷ هدف در ۳ نقطه در خاک ایران(سراوان، شامسر و حنق) که مقر تروریست‌ها بوده را مورد حمله قرار دادیم.

ساعت ۴.۵ صبح امروز پنج شنبه ۲۸ دی ماه،  صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که بنا به گفته معاون انتظامی و امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد پاکستان یکی از روستاهای مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

در این حمله ۷ غیرایرانی کشته شده اند و همچنین یک انفجار دیگر در یک شهرستان سراوان صورت گرفته که در آنجا تاکنون تلفاتی اعلام نشده است.

در فضای مجازی توئیت خبرنگار پاکستانی نیویورک‌تایمز درحال چرخیدن است که گفته است: پاکستان اهدافی متعلق به جدایی‌طلبان بلوچستان در خاک ایران را هدف قرار داده است.

همچنین بنا بر آنچه در صفحه توئیتری اخبار نیروهای مسلح پاکستان اعلام شده ۷ هدف در ۳ نقطه در خاک ایران(سراوان، شامسر و حنق) که مقر تروریست‌ها بوده مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین وزارت خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای این حمله را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام کامل می‌گذاریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: پاکستان یک سری حملات نظامی در استان سیستان و بلوچستان ایران انجام داد. هدف از اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی پاکستان بود که در درجه اول اهمیت قرار دارد و قابل خدشه نیست.

وزارت خارجه پاکستان در ادامه یادآور شد: به تلاش‌های خود برای یافتن راه حل‌های مشترک با ایران برای مقابله با تروریسم ادامه خواهیم داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند.

 

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبرآنلاین
دکمه بازگشت به بالا