جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

خاتمی: قالیباف، سلیمانی، محسن رضایی، لاریجانی و جنتی را به دادگاه احضار کنید

جماران نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمدرضا خاتمی به پایان رسید.

محمدرضا خاتمی پس از اتمام جلسه دادگاه گفت: به نظرم اسناد و مدارکی که در دادگاه ارائه دادم، خدشه بردار نیست.

وی افزود: من در این دادگاه تلاش میکنم با عدد و رقم ادعای خود را اثبات کنم. مدارکم برگرفته از مصاحبه ها و آمارهایی است که مسئولین برگزارکننده و نهادهای ناظر بر انتخابات ۸۸ ارائه کردند.
خاتمی یادآور شد: این اولین بار است که دادگاهی مستقل و با این اهمیت برای موضوع تقلب تشکیل شده که به نظر می رسد وقت آن رسیده تا این استخوان لای زخم درمان شود.

جلسه بعدی این دادگاه ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ برگزار می شود. در این جلسه نیز مانند جلسه قبل، خبرنگاران اجازه انتشار دفاعیات خاتمی را نیافتند.

محمدرضا خاتمی در خصوص جلسه امروز دادگاه خود در توضیحاتی بیشتر گفت: دست ما پر است. در مورد عدد 8 میلیون عدد و رقمی که هست استنادات دقیق و متقنی وجود دارد که من آنها را در بخش اول و دوم ارائه کردم

وی افزود: من در عدد و رقم توانستم به آن 8 میلیون رایی که به آن اشاره کرده بودم برسم .

خاتمی تاکید کرد: درباره شهودی که من دارم، درخواست کردم برخی افراد نظیر آقایان جنتی و کدخدایی احضار شوند و از مسئولین وزارت کشور نیز حداقل سه نفر یعنی آقایان محصولی، دانشجو و شریفی راد احضار شوند و شخصیت هایی نظیر آقایان رضایی، قالیباف، سلیمانی، شمخانی، علی لاریجانی، پورمحمدی و مطهری کسانی هستند که من به اسناد و مدارکی که از آنها داشتم، استناد کردم.
5cf244b834fbe 5cf244b834fbf

منبع: خبر آنلاین

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا