جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

خبرهای ناگواری از عابدزاده به گوش می‌رسد

هنوز هم باورکردنی نیست دروازه‌بانی که در بخشی از مسابقات انتخابی جام‌جهانی در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته بود، امروز با چنین افت فاحشی مواجه شده باشد.

وضعیت فعلی امیر عابدزاده تنها با کلمه فاجعه قابل توصیف است. یکی از نقاط اوج این تراژدی، شکست ۳ بر صفر پونفرادینا در مسابقات این هفته لالیگا ۲ اسپانیا برابر آندورا بود؛ دیداری که در پایان آن دروازه‌بان ایرانی به‌عنوان ضعیف‌ترین بازیکن زمین انتخاب شد. این اما همه‌چیز نیست. پونفرادینا کلا فصل بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد و عابدزاده هم شریک این کابوس است.

تیمی که فصل گذشته در مقاطعی چشمگیر شانس صعود به دسته بالاتر را داشت، حالا در جدول ۲۲تیمی روی پله هجدهم قرار گرفته و بدتر از همه اینکه با دریافت ۲۱گل، صاحب ضعیف‌تریت خط دفاعی این مسابقات به‌شمار می‌آید.

عابدزاده حضور موفقی در لیگ پرتغال داشت که با رشدی مستمر همراه بود. او به‌تدریج بالا آمد و بعد از بهترین فصل فوتبالی‌اش در ماریتیمو، با پیشنهاد پونفرادینا مواجه شد. امیر فصل اول حضورش در این تیم موفق بود و با نمایش‌های استاندارد توانست نظر دراگان اسکوچیچ را برای ورود به ترکیب اصلی جلب کند. دوران اوج گرفتن او مقارن شد با روزهای ضعف و نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند در لیگ پرتغال. حالا اما شرایط برعکس شده است.

از روزی که امیر آن گل بسیار بد را در سئول از کره‌جنوبی خورد، سراشیبی او آغاز شد و البته بیرانوند با بازگشت به پرسپولیس توانست روند خوبش را از سر بگیرد. حالا خبرهای ناگواری که از عابدزاده در اسپانیا به گوش می‌رسد، به حدی رسیده که تقریبا تردیدی نیست او شانسی برای بازی در قطر نخواهد داشت. حتی اگر مشکلی برای بیرانوند به‌وجود بیاید، برای بازی در شرایط فعلی حسین حسینی و پیام نیازمند در اولویت بالاتری نسبت به او قرار دارند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا