جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

خبر مهم خانواده آرتین؛ حساب‌ها در شبکه‌های اجتماعی جعلی است!

دایی آرتین سرایداران گفت: برخی از افراد در شبکه‌های مجازی، خود را از طرف خانواده آرتین معرفی کرده و با اعلام شماره حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده‌اند.

برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی نسبت به ایجاد حساب کاربری به نام آرتین سرایداران بازمانده حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اقدام کرده و مدعی جمع‌آوری مبالغ برای کمک به آرتین شده‌اند که خانواده وی، تاکید کردند که این حساب‌ها جعلی است.

عباس اسماعیلی دایی آرتین روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: برخی از افراد در شبکه‌های مجازی، خود را از طرف خانواده آرتین معرفی کرده و با اعلام شماره حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده‌اند.

دایی آرتین ادامه داد: اعلام می‌کنم افرادی که دست به چنین اقداماتی زده‌اند از خانواده، اقوام و آشنایان بنده نیستند؛ این افراد قصد سوء استفاده از خون این شهدا را دارند و می‌خواهند مبالغی را از مردم دریافت کنند و به جیب خود بزنند.

اسماعیلی با بیان اینکه خانواده آرتین احتیاجی به کمک‌های مردمی ندارند، گفت: بسیاری از مسئولان و مردم هم در این مدت با ما ابراز همدردی کردند که جا دارد از آنها تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم. ما ملت شریفی داریم که قدردان لطف و بزرگواری همه آنها هستیم.

اسماعیلی گفت: در حمله تروریستی ناجوانمردانه‌ای که چهارشنبه چهارم آبان‌ماه در حرم شاهچراغ (ع) به وقوع پیوست خواهر من به همراه همسرش و آرشام خواهر زاده‌ام جان خود را از دست دادند و شهید شدند. من هم به نوبه خودم‌ شهادت همه شهدای این حادثه را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه با بیان اینکه اغتشاش و آشوب بسترساز ناامنی و حوادث تلخ همچون حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است، گفت: اگر کسی هم اعتراضی دارد باید راه قانونی را در پیش بگیرد.

غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، زائران این حرم را به رگبار بست. این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا