جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

خرید و فروش دلار فردایی تعطیل شد

روز گذشته بازار معاملات پشت خطی به استقبال عید نوروز رفت و خرید و فروش دلار فردایی تعطیل بود. با توجه به توقف خرید و فروش دلار در معاملات پشت خطی احتمالا در بازار ارز امروز قیمت دلار نوسان محدودی را تجربه کند.

بازار ارز روز پنجشنبه گذشته شاهد کاهش قیمت دلار بود. نرخ دلار ۲ روز پیش ۱۸۰ تومان عقب نشینی کرد  و با ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان معامله شد.

خرید و فروش دلار فردایی تعطیل شد

روز گذشته  بازار معاملات پشت خطی به استقبال عید نوروز و بهار رفت و خرید و فروش دلار فردایی تعطیل بود. با توجه به  توقف خرید و فروش دلار در معاملات پشت خطی احتمالا در بازار ارز امروز قیمت دلار نوسان محدودی را تجربه کند.

تقاضا برای لیر و دلار افزایش می یابد؟

برخی از معامله گران بازار سکه می گویند که بازار ساز در انتهای سال تمایل دارد که قیمت دلار در کانال ۲۶ هرار تومان نباشد. از طرفی هم این روز ها محدودیت های کرونایی کاهش پیدا کرده و  تعداد زیادی از افراد برای کنسرت های هفته ابتدایی نوروز در ترکیه نیاز به تهیه ارز دارند.

بررسی ها نشان می دهد که در برخی از این کنسرت ها مقادیر زیادی بلیط فروخته شده است و با توجه به اینکه تعداد زیادی از تماشاگران از ایران به ترکیه سفر می کنند، می توان انتظار افزایش تقاضا برای دلار و لیر را داشت.

اخبار مثبت برجامی در بازار ارز

معامله گران کاهشی باور دارند که اخبار مثبتی از احیای برجام به گوش می رسد و به همین دلیل باور دارند که نباید چندان انتظار رشد قیمت اسکناس آمریکایی را داشت. آن ها امیدوارند که در آخرین روز سال اسکناس آمریکایی به زیر مرز۲۶هزار تومانی بازگردد. از نگاه آن ها بازارساز نیز تمایل دارد که حداقل قیمت بسته شده سال جاری در کانال ۲۶ هزار تومان نباشد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا