جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

دادگاه متهمان سرنگونی هواپیمای اوکراینی +جزئیات

صبح امروز پنجمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی با ریاست قاضی مهرانفر برگزار شد.

صبح امروز «دوشنبه ۲۸ آذر» پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.

قاضی مهرانفر در این جلسه بیان کرد: دادگاه به عنوان یک مرجع بی طرف در حال طی مراحل دادرسی است.

وی خطاب به وکلا و خانواده جانباختگان عنوان کرد: تمام دلایل و مدارک ارائه شده را استماع و بررسی می‌کنیم و قطعاً به تمام موارد توجه می‌شود.

قاضی با بیان اینکه دادگاه اصل بی‌طرفی را رعایت خواهد کرد، گفت: در راستای کشف حقیقت با هیچکس تعارف نداریم و هرکجا لازم باشد از فرد و یا مسئولی سوال شود این کار را خواهیم کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: مطلعین، کارشناسان و متخصصین امر در صورت ضرورت به دادگاه دعوت خواهند شد.

قاضی مهرانفر با اشاره به اظهارات متهم ردیف اول در جلسه چهارم دادگاه گفت: اظهارات متهم در جلسه گذشته در حد توضیحات اولیه بوده و سوالات بسیاری باقی مانده است که باید از سایر متهمان پرسیده شود و آنها نیز باید پاسخگو باشند.

بنابر این گزارش، در پنجمین جلسه دادگاه، یکی از وکلای جانباختگان با دعوت قاضی در جایگاه قرار گرفت و نظرات و نکات خود در مورد پرونده را بیان کرد.

همچنین هشت نفر از اولیای دم جانباختگان با حضور در جایگاه اظهارات خود را مطرح کردند.

گفتنی است، پنجمین جلسه دادگاه حدود ۴ ساعت به طول انجامید و قاضی مهرانفر با اعلام اینکه زمان جلسه بعدی دادگاه به خانواده جان‌باختگان و وکلای آنها ابلاغ می‌شود، ختم جلسه را اعلام کرد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا