جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت / فوت تعدادی از زندانیان

دادستان مرکز گیلان، از درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان رشت خبر داد و گفت: برخی از مجروحان فوت کرده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان سید مهدی فلاح میری، توضیحاتی درخصوص درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت خبر داد و اظهار کرد: تعدادی از زندانیان بند هشت زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند، بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشیده شد و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

وی با بیان اینکه در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان تأسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند، گفت: در پی این واقعه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.

دادستان مرکز گیلان خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به قطعی برق به جهت تخریب تأسیسات توسط آشوب گران و ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده و مابقی جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فلاح میری یادآور شد: در حال حاضر با تلاش مأمورین و مسئولین زندان وضعیت زندان عادی شده و فعالیت های روزمره زندانیان ادامه دارد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
ایسنا
دکمه بازگشت به بالا