جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

درگیری فیزیکی در چار چوب‌ در رقابت‌های ووشو قهرمانی / این رقاب‌ ها نیمه تمام ماند

درگیری فیزیکی پدر یکی از دختران ووشوکار با خواهران منصوریان در چار چوب‌ مسابقات انتخابی تیم ملی، این رقاب‌ ها را نیمه تمام گذاشت. «الهه منصوریان» به عنوان سرمربی تیم ساندای جوانان دختران اخیرا منصوب شده و همچنین، «شهربانو منصوریان» به‌عنوان مربی این تیم فعالیت می‌کند.

درگیری فیزیکی پدر یکی از دختران ووشوکار با خواهران منصوریان در چار چوب‌ مسابقات انتخابی تیم ملی، این رقاب‌ ها را نیمه تمام گذاشت.

رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در این رده سنی صبح روز جمعه ۲۴ تیرماه در آکادمی ووشو ایران برگزار شد.

در این رقابت ها ۲۷۰ ورزشکار زن در دو بخش تالو و ساندا از استان‌های سراسر کشور ضمن حضور در آکادمی ملی ووشو تهران با یکدیگر رقابت کردند که در چارچوب این مسابقات ظاهرا پس از شکست یکی از دختران نوجوان، خانواده وی به قضاوت داوران معترض می شود که این موضوع باعث بالا گرفتن درگیری لفظی میشود اما ادامه این جر و بحث پدر یکی از ووشوکاران به نتیجه رقم خورده برای فرزند خود باعث می شود که پای سهیلا و شهربانو منصوریان (سرمربی و مربی تیم ملی) به این درگیری باز شود.

متاسفانه این درگیری فیزیکی بین خواهران منصوریان و پدر این ووشو کار، در بین حاضرین رخ داده و صحنه زشتی رقم خورده که برای حفظ شان ورزشکاران این رشته نمیتوان تصاویر این درگیری را منتشر کرد.

به نظر می‌رسد حراست و ماموران حفظ امنیت نتوانستند به موقع مانع این اتفاقات شوند.

لازم به ذکر است، «الهه منصوریان» به عنوان سرمربی تیم ساندای جوانان دختران اخیرا منصوب شده و همچنین، «شهربانو منصوریان» به‌عنوان مربی این تیم فعالیت می‌کند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا