جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

دستگیر ی تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان

سرهنگ پاسدار کریم پور با اشاره به حضور مردم بصیر دارالمومنین همدان در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌گران گفت: پروژه میدانی فتنه‌گران و عوامل نفوذی دشمن با حضور حماسی مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه بار دیگر با شکست مواجه شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: سازمان اطلاعات سپاه با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و دستگیر تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی که به صورت شبکه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کردند، شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر کریم‌پور اظهار داشت: با توجه به شکست دشمن در پروژه میدانی در کف خیابان، تعدادی از عناصر فریب خورده دشمن به کارهای سخیفی از قبیل شعارنویسی‌های شبانه روی آورده‌اند تا امنیت روانی مردم را مخدوش کنند.

معاون روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک امنیتی، اخبار و گزارشات خود را به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

سرهنگ پاسدار کریم پور با اشاره به حضور مردم بصیر دارالمومنین همدان در محکومیت اغتشاشات و فتنه‌گران گفت: پروژه میدانی فتنه‌گران و عوامل نفوذی دشمن با حضور حماسی مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه بار دیگر با شکست مواجه شد.

وی بیان کرد: با وجود تلاش دشمنان برای بر هم زدن آرامش و امنیت کشور مردم ولایی و انقلابی همدان با حضور در اجتماعات مردمی و حمایت از نظام در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا