جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

رازی درمورد جشنواره تئاتر فجر فاش شد

مهدی پاشایی کارگردان نمایش «داستان باغ وحش» با انتشار ویدیویی، فاش کرد که وقتی برای دعوت از حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر برای تماشای نمایش «داستان باغ وحش» با وی تماس گرفته، دبیر جشنواره گفته که ساعت ۲۰ قرار است به همراه گروه داوری بخش مسابقه صحنه جشنواره، لیست کاندیداها را ارائه دهند. ا ین صحبت باعث تعجب من شد چون اثر من در بخش رقابتی جشنواره حضور داشت و اعضای هیأت داوری هنوز کار را ندیده بودند.

مهدی پاشایی کارگردان نمایش «داستان باغ وحش» با انتشار ویدیویی، فاش کرد که برندگان جشنواره تئاتر فجر پیش از پایان تمام نمایش ها مشخص شده بودند.

پاشایی در سخنان منتشر شده خود چنین توضیح داد که وقتی روز دوشنبه ۲۵ بهمن برای دعوت از حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر برای تماشای نمایش «داستان باغ وحش» با وی تماس گرفته، دبیر جشنواره گفته که ساعت ۲۰ قرار است به همراه گروه داوری بخش مسابقه صحنه جشنواره، لیست کاندیداها را ارائه دهند.

کارگردان «داستان باغ وحش» می افزاید، این صحبت باعث تعجب او شد چون اثر خود در بخش رقابتی جشنواره حضور داشت و اعضای هیأت داوری هنوز کار او را ندیده بودند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا