جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

رهبر انقلاب: هم در زمینه‌ی ارزش پول ملی مشکل داریم، هم در زمینه‌ی تورم و گرانی

رهبرانقلاب فرمودند: ما امروز مشکل داریم، هم در زمینه‌ی ارزش پول ملی‌مان مشکل داریم، هم در زمینه‌ی تورم و گرانی مشکل داریم؛ از همه‌ی راه‌های ممکن اقتصادی بایستی مسئولین استفاده کنند

رهبر انقلاب، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در محوطه‌ی دفتر رهبری نهال کاشتند.

رهبر انقلاب در حاشیه مراسم روز درختکاری گفتند: چند سال قبل از این بعضی نامه نوشتند توصیه کردند که نهال‌های درختهای میوه‌دار غرس بشود. ما هم درختهای میوه‌دار غرس کردیم. بعضی امسال از افراد متخصص و وارد به من تذکر دادند که درختهای غیرمیوه، درختهای جنگلی، درختهای گوناگون دیگری که چوب آنها میوه‌ی آنها محسوب میشود، اینها هم برای کشور مهم است. کاملاً حرف درستی است و توصیه میکنم به مردم که در کنار درخت میوه‌دار، درختهای جنگلی درختهایی که چوب این مهم است هم برای مصرف داخلی چوب در کشور هم برای تجارت چوب که یکی از مسائل مهم است.

ایشان در ادامه بیان کردند: وضع اقتصادی که وابسته‌ی به یک محصول باشد یا اینها به همین جایی میرسد که امروز شما ملاحظه میکنید. ما امروز مشکل داریم، هم در زمینه‌ی ارزش پول ملی‌مان مشکل داریم، هم در زمینه‌ی تورم و گرانی مشکل داریم؛ از همه‌ی راه‌های ممکن اقتصادی بایستی مسئولین استفاده کنند. البته مشغول کارند، من میبینم و تلاش میکنند. ان‌شاءالله که این تلاشها را با قوت ادامه بدهند و برای این مشکلات اقتصادی مردم راه حل درستی را ان‌شاءالله پیدا کنند و اجرا کنند. یکی از کارهای مهم همین مسئله‌ی درختکاری است که این میتواند برای اقتصاد کشور به معنای واقعی کلمه دارای اهمیت باشد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا