جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

رونمایی ایران خودرو از برنامه فروش جدید

ایران خودرو از برنامه فروش پاییزی خود رونمایی کرد. این خودروساز قرار است برای متقاضیان دور اول فروش با ساز و کار نوبت‌دهی، شش محصول خود را عرضه کند.

ایران خودرو از برنامه فروش پاییزی خود رونمایی کرد. این خودروساز قرار است برای متقاضیان دور اول فروش با ساز و کار نوبت‌دهی، شش محصول خود را عرضه کند.

ایران خودرو برای آن دسته از متقاضیانی که در دور اول فروش با ساز و کار نوبت‌دهی موفق شدند ثبت‌نام کنند، شش محصول خود یعنی پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک، سمند سورن پلاس بنزینی، سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز، دنا پلاس با گیربکس دستی، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ را عرضه می‌کند.

مدیران ایران خودرو تاکید کرده‌اند مشتریان محصولات یاد شده ۸ روز فرصت دارند تا نسبت به واریز مبلغ پیش‌پرداخت اقدام کنند. متقاضیان پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی باید حدود ۱۳۷ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند. مشتریان همین خودرو با گیربکس اتوماتیک نیز حول و حوش ۱۶۷ میلیون تومان باید در پیش پرداخت به حساب آبی‌های جاده مخصوص واریز کنند.

طرفداران دناپلاس دستی نیز چنانچه قصد دریافت خودروی ثبت‌نامی خود را دارند باید مبلغی نزدیک به ۱۳۳ میلیون تومان را در قالب پیش پرداخت در اختیار ایران خودرو قرار دهند. مبلغ حدود ۱۸۴ میلیون تومان نیز رقم اعلامی برای پیش‌پرداخت دنا با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ است. سمند سورن پلاس بنزینی با پیش‌پرداخت ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی در این طرح فروش حاضر است و متقاضیان مدل دوگانه‌سوز آن نیز باید نزدیک به ۱۴۹ میلیون تومان را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

موعد تحویل تمام خودروهای نام‌برده نیز مهر ۱۴۰۲ است. البته متقاضیان دقت کنند که الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز در زمان تحویل به این خودروساز پرداخت خواهند کرد.

ایران خودرو ۶ محصول خود را آماده عرضه پاییزی کرد

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
فرارو
دکمه بازگشت به بالا