جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادثجدیدترین و داغ ترین اخبار بین الملل

زلزله نسبتا شدید در آمریکا رخ داد

برخی رسانه‌ها از وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر در شمال ایالت نیویورک آمریکا خبر دادند.

وب‌سایت شبکه الجزیره نقل از رسانه‌های آمریکایی اعلام کرد دقایقی پیش زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر، شهر بوفالو در شمال ایالت نیویورک را لرزاند.

وب‌سایت «بوفالونیوز» گزارش داد زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۸ ریشتر صبح امروز در غرب نیویورک به وقوع پیوست. مرکز این زمین لرزه در ۱.۳ مایلی شرق شمال شرقی سنکای غربی واقع شده است.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا نیز درباره جزئیات این زمین‌لرزه اعلام کرد «حدود ساعت ۶:۱۵ صبح امروز به وقت شرقی، مردم در منطقه بوفالو، نیویورک شدت زمین‌لرزه‌ای را احساس کردند. هنوز مشخص نیست این زمین لرزه خسارتی داشته است یا خیر.»

مقامات به نقل از مردم محلی افزودند که «بر اساس گزارش‌های اولیه، زمین‌لرزه تأیید شده تا شمال آبشار نیاگارا و جنوب تا پارک اورچارد احساس شده است».

بامداد امروز دوشنبه زمین‌لرزه بزرگی مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه را به شدت لرزاند. خبرگزاری فرانسه به نقل از مؤسسه لرزه‌نگاری آمریکا شدت این زمین لرزه را ۷.۹ ریشتر و در جنوب ترکیه اعلام کرده است.

اما مدیریت اضطراری و بلایای طبیعی ترکیه تائید کرد که زمین لرزه‌ای به بزرگی ۷.۴ ریشتر منطقه پازاردیک کوهرامانماراش در جنوب ترکیه را لرزاند.

هم‌زمان خبرنگار المیادین هم اعلام کرد که ساکنان استان‌های لاذقیه، حلب و حمص، تا دمشق در سوریه شدت این زمین لرزه بزرگ را احساس کردند. گفته شده در ساعات بامدادی، تعداد زیادی از ساکنان دمشق و استان‌های لاذقیه، حلب و حمص از ترس ترک خوردگی یا ریزش به خیابان‌ها ریختند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا