جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری مشخص شد

پور عباس همچنین تاکید کرد : تمام حوزه‌ها تا آخرین ساعات شب گذشته ضدعفونی شده‌اند و با این وجود برای مبتلایان احتمالی هم اتاق ویژه در نظر گرفتیم.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ اردیبهشت یا خرداد منتشر می شود، گفت: از اوایل مردادماه نیز مصاحبه‌های پذیرفته شدگان دکتری در دانشگاه‌ها آغاز می‌شود و نتایج نهایی نیز شهریور سال آینده اعلام خواهد شد.

دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از جلسه داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی که امروز در دانشگاه علم و صنعت صورت گرفت، در جمع خبرنگاران گفت: آزمون دکتری ۱۴۰۱ امروز ۶ اسفند با حضور ۱۸۶ هزار و ۵۵۶ نفر برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی فاصله حداقل ۱.۵ متری برای تمام داوطلبان در نظر گرفته شده است.

پور عباس همچنین تاکید کرد : تمام حوزه‌ها تا آخرین ساعات شب گذشته ضدعفونی شده‌اند و با این وجود برای مبتلایان احتمالی هم اتاق ویژه در نظر گرفتیم.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه و مصاحبه داوطلبان دکتری، گفت: نتایج اولیه معمولاً در اردیبهشت و خرداد اعلام می‌شود و پس از انتخاب رشته، از اوایل مردادماه مصاحبه‌های دکتری در دانشگاه‌ها آغاز می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پذیرش نهایی از بین متقاضیان معرفی شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر اساس نتیجه سنجش عمومی و نتیجه مصاحبه دانشگاه‌ها، بررسی مدارک یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه‌های مربوط، اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و ظرفیت اعلام شده و سهمیه متقاضی صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی در شهریور اعلام خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا