جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد

سازمان سنجش زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع نقص کارت را در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی اعلام کرد.

سازمان سنجش در اطلاعیه ای زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نوبت اول را اعلام کرد.

بر همین اساس آزمون اختصاصی هر یک از گروه های آزمایشی به شرح ذیل در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد. آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱، آزمون گروه زبان های خارجی بعد از ظهر پنج شنبه ۲۹ دی ماه، گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی صبح جمعه ۳۰ دی ماه و گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر جمعه ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

کارتهای شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

همچنین داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجی می‌توانند در تاریخ ۲۸ دی ماه به باجه های رفع نقص کارت آزمون مراجعه کنند. گروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی نیز در روزهای چهارشنبه ۲۸ دی ماه و پنج شنبه ۲۹ دی ماه و گروه آزمایشی هنر روزهای چهارشنبه ۲۸ دی ماه پنجشنبه ۲۹ دی ماه و صبح جمعه ۳۰ دی ماه می‌توانند به باجه های رفع نقص نیز مراجعه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است که ارائه مدرک یا گواهی مجعول به تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون، استفاده از هرگونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار، تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی و دست اندرکاران آزمون از قبیله عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون، ثبت نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی تخلف محسوب می شود و مجازات هایی را در پی دارد.

به طور مثال استفاده از هرگونه وسیله غیر مجاز از قبیله وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار محرومیت است گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد را به دنبال خواهد داشت.

سایر جزییات مربوط به مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در این لینک (سازمان سنجش) قابل دریافت است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبرآنلاین
دکمه بازگشت به بالا