جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد

مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود.

میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی که به ‌منظور بازدید میدانی از ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان و در ۳۳ امین سفر استانی، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در مراسم کلنگ‌زنی پلی‌کلینیک تخصصی بروجن، از آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان طی روزهای آینده خبر داد.

وی گفت: به دنبال تصویب مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان توسط هیئت ‌وزیران و ابلاغ این مصوبه به سازمان تأمین‌ اجتماعی و همچنین تأمین منابع مالی مورد نیاز، پرداخت عیدی قریب ۴ میلیون نفر بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین ‌اجتماعی از روز جمعه ۱۲ اسفندماه آغاز و طی مدت سه روز عیدی تمام بازنشستگان و مستمری‌بگیران به حساب آنان واریز می‌شود.

میرهاشم موسوی اظهار کرد: مبلغ عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری حسب مصوبه هیئت ‌وزیران یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که بابت همسر مبلغ ثابت ۵۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت ۲۰۰ هزار تومان به این مبلغ افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد کثیر مشمولان دریافت عیدی، پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا