جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ساعات کاری ادارات به حالت سابق بازگشت

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد. وی افزود: با این تصمیم که به زودی از طرف هیات دولت ابلاغ خواهد شد ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ تغییر کرده بود به روال عادی باز می‌گردد، اما پایان کار کارمندان همان ساعت ۱۴:۴۵ خواهد بود و ۴۴ ساعت مابه التفاوت در قالب دورکاری محاسبه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصمیم سرا قوا برای بازگشت ساعات کاری ادارات به حالت سابق گفت: با توجه به مصوبه دولت که بر اساس آن مقرر شده بود کارمندان از تاریخ پانزدهم خردادماه لغایت پانزدهم شهریورماه 1402 از ساعت 6 صبح تا 14:45 در محل کار خود حاضر شوند و مشکلاتی را برای خانواده‌ها در پی‌داشت با پیگیری‌ رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع توسط کمیسیون اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی و در قالب پیشنهاد در جلسه سران قوا طرح و مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفت.

به نوشته تسنیم، وی افزود: با این تصمیم که به زودی از طرف هیات دولت ابلاغ خواهد شد ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت 6 تغییر کرده بود به روال عادی باز می‌گردد اما پایان کار کارمندان همان ساعت 14:45 خواهد بود و 44 ساعت مابه التفاوت در قالب دورکاری محاسبه خواهد شد.

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ساعت کاری کارکنان و کارمندان دولت از 15 شهریور به روال اداری خود بازخواهد گشت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا