جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

بسیاری از ارزهای دیجیتال در حال گران شدن هستند

چند رمز ارز وجود دارد که به نظر می رسد سرمایه گذاری مناسبی در سال ۲۰۲۱ باشد، زیرا انتخاب های زیادی برای ارزان ترین آلت کوین های بالقوه وجود دارد.

اگرچه بیت‌کوین محبوب‌ترین ارز دیجیتال است اما بسیاری از ارزهای دیجیتال در حال گران شدن هستند که سرمایه‌گذاران خرد باید آنها را در نظر بگیرند. در اینجا ده جایگزین بیت کوین وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

ارز دیجیتال وی چین یکی از گزینه های مناسب سرمایه‌گذاری است که ۰.۱۲۵۴ دلار قیمت دارد؛ ارز دیجیتال وی چین یک پلتفرم بلاکچین برای فرآیندهای تجاری و کسب و کار، مانند زنجیره تامین و مدیریت چرخه محصول است که هدف آن ارائه اطلاعات جامع از یک سازمان با تفکیک اطلاعات از انبارهای داده است.

وی چین در آینده، قصد دارد به یک بستر برای ICOها و انجام معاملات بین دستگاه‌های اینترنت اشیا تبدیل شود.

ارز دیجیتال کاردانو که در حال حاضر یک دلار و ۶۸ سنت قیمت خورده است یکی دیگر از گزینه های مناسب سرمایه گذاری است؛ اخیرا چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در مصاحبه‌ای از چشم‌انداز خود برای رشد بلاک چین کاردانو در سال ۲۰۲۲ گفت: می‌توانیم خود را به سولانا برسانیم. هاسکینسون ضمن اشاره به توسعه‌های ابعاد فنی شبکه گفت که معتقد است کاردانو در موقعیتی بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند به جایگاه کنونی سولانا و دیگر شبکه‌های موفق این حوزه برسد.

دوج کوین با قیمت فعلی ۰.۲۲۲۳ دلار دیگر گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است؛ پس از گذشته ای مبهم، این ارز دیجیتال به لطف نام مستعار ایلان ماسک به عنوان « مستر دوج» دوباره ظاهر شد. هیچ کس انتظار نداشت که این میم کوین که در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد، قانونی شود، چه رسد به اینکه در فهرست برتر ارزهای دیجیتال قرار گیرد.

دوج کوین در حال حاضر یکی از ارزهای رمزپایه است که بسیاری از تحلیلگران آن را یک گزینه سرمایه‌گذاری مناسب می‌دانند. این ارز دیجیتال در چهار ماه گذشته در حال رشد بوده است و در سال ۲۰۲۱ بیش از ۸۰۰۰ درصد بازدهی داشته است.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا