جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

شاخص کل در آغاز معاملات امروز بورس،

در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل ۲۶ هزار واحد کاهش یافت. ارزش معاملات خرد بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۳۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است که به نظر نسبت به روز‌های گذشته با کاهش ارزش معاملات در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار رو‌به‌رو هستیم. در بین صنایع بیشترین ارزش معاملات متعلق به گروه خودرو و ساخت قطعات و انبوه سازی است و البته این دو گروه با فشار فروش سنگینی نیز رو‌به‌رو هستند.

در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل ۲۶ هزار واحد کاهش یافت.

بورس تهران امروز هم کار خود را مانند چند روز قبل با فشار فروش و افزایش صف‌های فروش آغاز کرده است و تا این لحظه از معاملات حدود ۳۱۵ سهم به صف فروش نشستند و عرضه‌ها همچنان در بازار سهام ادامه دارد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تا این لحظه از معاملات با کاهش ۱.۱۵ درصدی همراه شده است و به سطح ۲ میلیون و ۲۵۱ هزار واحدی رسیده است.

خودرو، شستا و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند و در تاثیرگذاران برتر خبری از نماد‌های مثبت نیست.

امروز هم فشار فروش سهام کوچک تر بازار از سهام بزرگ تر بیشتر است و شاخص کل هم وزن تا این لحظه از معاملات با کاهش ۲.۴۶ درصدی همراه شده است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام نیز تا این لحظه از معاملات به ۳۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است که به نظر نسبت به روز‌های گذشته با کاهش ارزش معاملات در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار رو‌به‌رو هستیم.

در بین صنایع بیشترین ارزش معاملات متعلق به گروه خودرو و ساخت قطعات و انبوه سازی است و البته این دو گروه با فشار فروش سنگینی نیز رو‌به‌رو هستند.

همچنان خروج پول حقیقی از بازار سهام ادامه دارد و تا این لحظه از معاملات خروج پول ۹۶۰ میلیاردی از بازار سهام توسط حقیقی ها ثبت شده است.

همچنین سرانه فروش ۳۱ میلیون تومانی و سرانه خرید ۲۶.۸ میلیون تومانی تا این لحظه از معاملات از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا