جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعیجدیدترین و داغ ترین اخبار بین الملل

شرایط جدید سفر به امارات

مسافرینی که واکسینه نشده‌اند و یا کارت واکسن معتبر همراه نداشته باشند، نیازمند پاسخ تست PCR منفی در بازه زمانی ۴۸ ساعت قبل از پرواز که دارای QR کد دار می‌باشند.

کشور امارات رویه سفر به این کشور را از تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۲ منوط به داشتن QR کد شامل واکسن‌های مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی یا تست PCR منفی در بازه زمانی ۴۸ ساعت قبل از پرواز اعلام کرد.

رویه و مقررات پروازهای بین‌المللی و شرایط سفر در مسیر کشور امارات در شرایط کنونی به دفاتر فروش، ایستگاه‌ها و دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی اعلام شد.

بر این اساس، کشور امارات، شرایط سفر مسافرینی که از تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۲ قصد سفر به کشور امارات را دارند به شرح زیر اعلام کرده است:

1. کلیه مسافران با ارائه کارت واکسیناسیون کامل (حداقل دو دوز) دارای QR کد شامل واکسن‌های مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی اعم از فایزر، مدرنا، آسترانکا، سینوفارم، سینوواک، جانسن، نوا واکس، کوا واکس، کواکسین، کروناواک، بدون نیاز به انجام تست PCR اجازه ورود به کشور امارات خواهند داشت.

2. مسافرینی که واکسینه نشده‌اند و یا کارت واکسن معتبر همراه نداشته باشند، نیازمند پاسخ تست PCR منفی در بازه زمانی ۴۸ ساعت قبل از پرواز که دارای QR کد دار می‌باشند.

3. در صورت نداشتن مدارک فوق ارائه گواهی سلامت معتبر دارای QR کد دار مبنی بر ابتلا و بهبود مسافر در یک ماه اخیر با درج نمودن تاریخ بهبود در زمان ورود به کشور امارات باشد.

لازم به ذکر است کلیه موارد فوق جهت مسافران بالای ۱۲ سال و مدارک قید شده باید به زبان انگلیسی یا عربی و دارای QR کد و پرینت شده باشند.

به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا