جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

شرایط حضور بانوان در ورزشگاه آزادی تهران

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ: فقط ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان را دارد

سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد و باید شرایط حضور بانوان را از این ورزشگاه تمرین کنیم. او گفت: حتی در آزادی هم در حالی بانوان می‌توانند حضور پیدا کنند که زیرساخت حضور بانوان در آن بهینه شود و روز به روز بهتر شود.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال را دارد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تنها ورزشگاه آزادی تهران شرایط حضور بانوان را دارد و باید شرایط حضور بانوان را از این ورزشگاه تمرین کنیم. بجز ورزشگاه آزادی هر مجموعه دیگری مشکلات خاص خودش را دارد و شرایط حضور بانوان را ندارد.

او ادامه داد: باید ورزشگاه‌ها بازطراحی شوند. اتفاقی که تا این لحظه انجام نشده است و باید به صورت رسمی از ارگان‌های دیگری به مسئولان ابلاغ شود. حتی در آزادی هم در حالی بانوان می‌توانند حضور پیدا کنند که زیرساخت حضور بانوان در آن بهینه شود و روز به روز بهتر شود.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا تا نیم فصل دوم لیگ برتر شرایط حضور بانوان در تمامی استادیوم‌های لیگ وجود دارد، گفت:ما هنوز وارد پروژه بازطراحی ورزشگاه‌ها نشدیم پس نیاز داریم ابتدا کار را به صورت جدی آغاز کنیم. سپس مسائل دیگری را از جمله بحث‌های اقلیمی، نحوه پذیرش بانوان و مکان ورزشگاه‌ها و … را در سطح کلان بررسی کنیم، پس از آن شاید تمامی ورزشگاه‌ها شرایط حضور بانوان را داشته باشند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا