جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

شرط دانشگاه امیرکبیر برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها

اسکان ترم تابستان و مهر در دانشگاه امیرکبیر صرفا شامل دانشجویانی خواهد شد که هزینه ترم قبل خود را در سامانه صندوق رفاه ثبت و پرداخت کرده باشند.

دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد؛ دانشجویان متقاضی اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه از ۱۵ تیر ماه تا ۱۰ شهریور ماه امسال می‌توانند در خوابگاه‌های این دانشگاه برای ترم تابستان اسکان داشته باشند.

همچنین اسکان دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در خوابگاه‌های ترم تحصیلی مهر ماه نیز از ۲۰ شهریور ماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

تمام دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه دانشگاه امیرکبیر در ترم مهر و تابستان از ۲۵ تا ۳۱ خرداد ماه می‌توانند در سامانه http://samad.aut.ac.ir نسبت به پیش ثبت‌نام خود اقدام کنند.

عدم پیش ثبت‌نام دانشجویان امیرکبیر به منزله‌ انصراف از خوابگاه در آن ترم است و معاونت دانشجویی این دانشگاه تعهدی نسبت به تامین خوابگاه ایشان ندارد.

طبق تاکید دانشگاه امیرکبیر پیش ثبت‌نام دانشجویان به منزله اسکان قطعی ایشان در ترم تابستان و مهر نیست.

بر این اساس، اسکان قطعی دانشجویان در خوابگاه‌ها برای تابستان منوط به تایید اداره‌ امور خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر اعلام شده است و نتیجه درخواست دانشجویان تا ۱۰ تیر ماه در سامانه سماد قابل مشاهده است.

اسکان قطعی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در خوابگاه‌ها نیز منوط به تایید اداره امور خوابگاه‌ها است و نتیجه درخواست دانشجویان تا ۲۵ مرداد ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اسکان ترم تابستان و مهر صرفا شامل دانشجویانی خواهد شد که هزینه ترم قبل خود را در سامانه صندوق رفاه ثبت و پرداخت کرده باشند (مطابق با اطلاعیه پرداخت اجاره بهای ترم بهمن). همچنین در ایام ترم تابستان صرفا به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اسکان تعلق خواهد گرفت.

به دلیل ابلاغ وزارت نیرو و اطلاعیه‌هیات رئیسه دانشگاه امیرکبیر پیرو کاهش مصرف برق دانشگاه و کاهش مصرف پست برق واقع در کوچه سعید، دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ ارشد دختر امکان اسکان نخواهند داشت.

همچنین صرفا دانشجویان کارشناسی که واحد پروژه و کارآموزی (در تهران) در پورتال اخذ کرده‌اند، با تحویل کپی نامه دانشکده به محل کارآموزی خود به اداره‌خوابگاه‌ها مشمول اسکان تابستان خواهند شد(دانشجویان دختر کارشناسی این بند در ایام تابستان صرفا در خوابگاه پرنیان ساکن خواهند شد).

دانشجویان غیر مشمول در ترم تابستان باید حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیر اتاق خود را تخلیه کنند و بعد از تحویل وسایل خود به انبار از سرپرست ساختمان رسید دریافت کنند.

اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه امیرکبیر صرفا تا ۳۰ شهریور وسایل مذکور را نگهداری خواهد کرد و بعد از آن مسئولیتی در قبال وسایل نخواهد داشت.

تمام دانشجویان ورودی ۹۹ ارشد، ورودی ۹۷ و به قبل کارشناسی و ورودی ۹۳ دکتری و به قبل امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در ترم مهر ۱۴۰۲ نخواهند داشت.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در صورت بروز مشکل در روند پیش‌ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۶۴۵۴۲۳۱۹ داخلی ۸ تماس بگیرند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
ایسنا
دکمه بازگشت به بالا