جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

شروط عجیب بیرانوند در مذاکرات

در حالی که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای بیرانوند شروط عجیبی گذاشته اما پیگیری‌ها نشان‌ می‌دهد که او هم شرایط خاصی را پیش‌روی باشگاه گذاشته است.

در حالی که علیرضا بیرانوند رضایت‌نامه خود را از باشگاه بلژیکی آنتورپ بلژیک گرفت تا بتواند بدون مشکل با پرسپولیس قرارداد امضا کند اما گفته می‌شود برخی شروط عجیبی که باشگاه در قرارداد این دروازه‌بان گذاشته، باعث شده وی ناراحت شود و فعلاً از امضای قرارداد سرباز زده است.

ظاهراً بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس در انجام این مذاکره تأکید بر شروطی دارد که در قرارداد کمتر بازیکنی دیده می‌شود. شنیده شده از جمله این شروط این است که اگر کادرفنی از بیرانوند رضایت نداشته باشد می‌تواند او را در لیست مازاد قرار دهد یا اگر این بازیکن کرونا بگیرد بابت هر روز غیبت در تمرین جریمه می‌شود. مسائلی از این دست باعث شده بیرانوند فعلاً قراردادش را امضا نکند.

با این حال این یک بخش ماجرا است و پیگیری‌ها نشان می‌دهد که بیرانوند هم شروط عجیبی داشته و همین موضوع باعث شده روند مذاکرات متوقف شود. از جمله این شروط رقم قرارداد و پاداش‌ها و تعیین اسپانسر برای پیراهنش است.

در واقع به نظر می‌رسد دو طرف برای هم شروطی گذاشته‌اند که اگر از برخی از آنها کوتاه نیایند مذاکرات به بن‌بست می‌رسد. با این حال قرار شده ظرف امروز و فردا باشگاه پرسپولیس با وکیل این بازیکن تماس بگیرد و جمع‌بندی نهایی را بابت خواسته‌های بیرانوند برای حذف برخی از این شروط انجام دهد.

در نهایت باید دید طرفین از موضع خود کوتاه می‌آیند و فصل آینده بیرانوند بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کنند یا خیر.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا