جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

شوک قیمت دلار / قیمت سکه در سراشیبی قرار گرفت

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که در صورتی که محدوده ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان از دست برود احتمال برگشت سکه در به کانال ۱۴ مییون تومان وجود دارد.

قیمت سکه روز گذشته با شوک قیمت دلار در سراشیبی قرار گرفت. دلار دیروز تقریبا ۸۰۰ تومان پایین آمد و به تبع آن بازار سکه در سراشیبی قرار گرفت. قیمت سکه دیروز تقریبا ۳۰۰تا ۴۰۰ هزار تومان عقب نشینی را تجربه کرد و در محدوده ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

احتمال برگشت سکه به کانال ۱۴؟

حباب سکه در محدوده ۱۲ درصد بوده و ارزش ذاتی سکه با قیمت آن در بازار ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فاصله را نشان می دهد. برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که در صورتی که محدوده ۱۵ میلیون ۲۰۰ هزار تومان از دست برود احتمال برگشت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان وجود دارد.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

عده ای از معامله گران با اشاره به حباب سکه می گفتند شرایط بنیادی بازار چنین احتمالی را نشان می دهد که ممکن است سکه، ‌ کاهش بیشتری را نیز تجربه کند. به باور سکه بازان در صورتی که نرخ دلار امروز هم نزولی شود امروز می تواند بر قدرت معامله گران کاهشی بازار سکه بیفزاید.

با این حال عده ای دیگر از فعالان بازار می گفتند در صورتی سکه محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان راحفظ کند احتمال صعودی شدن سکه وجود دارد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا