جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

شریعتی: چرا طرح تامین کالاهای اساسی در دستور کار صحن قرار نگرفته است؟

[ad_1]
61694888

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی با فوریت به طرح تأمین کالاهای اساسی با کالابرگ الکترونیکی در صحن علنی مجلس شد.

به گزارش ایسنا، مالک شریعتی نیاسر در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری با استناد به تبصره (1) ماده (100) قانون آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: قبل از دو هفته فرصت سرکشی به حوزه‌های انتخابیه با درخواست 50 نفر از نمایندگان گزارش کمیسیون برنامه و بودجه برای رسیدگی به طرح تأمین کالاهای اساسی با کالابرگ الکترونیکی در جلسه علنی موافقت شد و بر اساس آئین نامه این طرح باید یا در همان جلسه و یا در جلسه بعدی در دستور کار قرار می گرفت. 

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه این طرح در دستور کار امروز مجلس قرار نگرفته هر چند تامین کالاهای اساسی در شرایط کنونی نیاز مبرم کشور بوده و موضوع مورد انتظار مردم است. انتظار می رود این طرح با اولویت در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

محمد باقر قالیبافرئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی گفت: موضوعات اعاده شده از شورای نگهبان در اولویت رسیدگی قرار گرفته است و کمیسیون برنامه و بودجه نیز موضوع مورد نظر را در دستور کار قرار داده و حتماً با اولویت در دستور کار صحن مجلس نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

[ad_2]
به این مقاله امتیاز دهید
دکمه بازگشت به بالا