جدیدترین و داغ ترین اخبار سیاسی

ضرب و شتم یک خانم مقابل مدرسه ۱۳ آبان تهران / عکس

سخنگوی پلیس در واکنش به رفتار خشونت‌آمیز با یک خانم در مقابل مدرسه‌ای در تهران اعلام کرد که در این حادثه مأموران پلیس هیچ نقشی نداشته اند.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی به ضرب و شتم یک خانم مقابل مدرسه ۱۳ آبان واکنش نشان داد.

واکنش پلیس به ضرب و شتم یک خانم مقابل مدرسه ۱۳ آبان تهران: مأموران انتظامی هیچ نقشی در این حادثه نداشته اند / تیمی از افسران حرفه‌ای را مامور پیگیری چند و چون آن حادثه کرده‌ایم / پس از انجام بررسی‌های لازم، نتیجه را به سمع و نظر شهروندان می‌رسانیم

دفتر سخنگوی پلیس پیرامون خشونت علیه یک بانو، مقابل مدرسه ۱۳ آبان، اعلام کرد: کارکنان پلیس هیچ نقشی در آن حادثه نداشته اند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: که فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخ داد مذکور، تیمی از افسران حرفه‌ای خویش را مامور پیگیری چند و چون آن حادثه کرده است.

تجسس‌های آن ماموران نشان داده است در آن رخ داد کارکنان پلیس هیچ نقشی، خواه مستقیم یا غیر مستفیم، نداشته اند.

همچنین، دفتر سخنگوی فراجا یاد آور شده است که پلیس ضمن تبرا جستن از اینگونه اقدامات، پس از انجام بررسی‌های لازم، نتیجه را به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رساند.

گفتنی است روز پنجشنبه درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه در تهران، والدین برخی از این افراد در اطراف مدارس حضور پیدا کردند.

در این میان تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این زن والدین یکی از دانش‌آموزان است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا