جدیدترین و آخرین اخبار داغ فرهنگ و هنر

طناز طباطبایی با استایلی خاص در جشنواره ونیز +عکس

طناز طباطبایی با استایلی خاص در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان رفت.

 عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «بی‌ رویا» ساخته آرین وزیر دفتری و به تهیه‌کنندگی هومن سیدی پیش ازنمایش این فیلم در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان رفتند.

فیلم «بی رؤیا» ساخته آرین وزیر دفتری که در بخش افق‌های اکسترا جشنواره ونیز  ۲۰۲۲ پذیرفته شده طی روزها ۶ و ۷ سپتامبر (۱۵ و ۱۶ شهریور) ۵ نمایش در جشنواره ونیز خواهد داشت و نخستین نمایش این فیلم برای اهالی رسانه و فعالان سینما از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (۱۵ شهریور) به وقت محلی در سالن «Sala Giardino» خواهد بود و نخستین نمایش عمومی فیلم نیز در همین روز و از ساعت ۲۱ در این سالن «Sala Giardino» رقم خواهد خورد.

طناز طباطبایی، شادی کرم‌رودی (بازیگران)، آرین وزیر دفتری (کارگردان) و هومن سیدی (تهیه‌کننده) از عوامل اصلی «بی‌رویا» هستند که ساعاتی قبل مقابل دوربین عکاسان در ونیز رفتند.

استایل ساده و تحسین برانگیز "طناز طباطبایی" در جشنواره ونیز/ عکس

طناز طباطبایی، هومن سیدی، شادم کرم‌رودی و... مقابل دوربین عکاسان ونیز

در فیلم سینمایی «بی‌رؤیا» ساخته آرین وزیردفتری هم طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده هومن سیدی است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی«بی‌رؤیا» آمده است: مواجهه‌ی رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است…

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا در حال برگزاری است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا