جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

عرضه گوشت با بسته‌بندی خاص ممنوع شد

امراللهی با بیان اینکه در مجموع در صنعت دسته‌بندی ۹۷ کیلوگرم از این گوشت تولید شده بود، ادامه داد: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد این گوشت‌های بسته‌بندی خاص هم تولید نشود و گوشت‌ها عمدتاً به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد گوشت‌های بسته‌بندی خاص تولید نشود و گوشت‌ها عمدتا به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

مسعود امراللهی مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی میانگین قیمت گوشت را حدود ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرد و اظهار داشت: آنالیز گوشتی که به عنوان گوشت لاشه گوسفندی جوان است بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

وی با بیان اینکه گوشت گرم وارداتی و گوشت گرم داخلی هم‌اکنون در حال توزیع در بازار است، افزود:مصرف روزانه تهران حدودا ۴۰۰ تن است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با انتقاد از اینکه “یک دست مغز ران و گوشت لخم بدون چربی در قالب یک بسته گوشتی نیم میلیونی عرضه شده است، تصریح کرد: این درحالیست که شاید از یک لاشه حدود ۷ درصد وزن گوشت لخم نداشته باشد.

‌وی با بیان اینکه در مجموع در صنعت دسته‌بندی ۹۷ کیلوگرم از این گوشت تولید شده بود، ادامه داد: با توجه دستوری که به انجمن بسته‌بندی داده شده مقرر شد این گوشت‌های بسته‌بندی خاص هم تولید نشود و گوشت‌ها عمدتاً به صوت مخلوط و ران و سردست باشد تا برای مردم عزیز عمومیت داشته باشد.

از هفته گذشته، عکسی با مضمون یک بسته گوشت یک کیلویی با قیمت ۵۰۰ هزار تومان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد، موضوعی که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
خبر انلاین
دکمه بازگشت به بالا