عکس

عطرهای مناسب مردانه برای زمستان

بسیاری عاشق لباس های زمستانی هستند. لباس هایی با بافت و طرح های مختلف که استایلی عالی می سازند. اما همه چیز به لباس ختم نمی شود. رایحه ای که با حضورتان در فضا می پیچد، می تواند تکمیل کننده‌ی استایل زمستانی شما باشد. در ادامه با عطرهای مردانه مناسب فصل زمستان بیشتر آشنا شود؟

– عطر ادکلن آمواج اوپوس ۱۴ رویال توباکو

عطرهای مردانه مناسب زمستان

یکی از عطرهای مردانه مناسب زمستان، عطر ادکلن آمواج اوپوس ۱۴ رویال توباکو است که یک عطر گرم و کهربایی است که در سال ۲۰۲۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر از در هم آمیزی عطر کندر سلطنتی و عصاره ی تنباکو در هنگام عبور از مسیر آبی سواحل گرم کوبا و عمان الهام گرفته شده است و به همین علت لقب تنباکوی سلطنتی را از آن خود کرده است. نت اولیه این عطر با رایحه ترنج، ریحان، هل، بادیان رومی، لامی، صمغ کندر آغاز می شود. در ادامه عطر رز، اسطوخودوس، تنباکو، شکوفه پرتقال، شیرین بیان، گل اوسمانتوس، شنبلیله جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت بوی دانه تونکا، لوبان، مشک، وانیل، خس خس، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک وعود به مشام می رسد. این عطر مناسب فصول سرد سال بوده و برای خانم ها و آقایان مناسب است.

۲- عطر ادکلن تام فورد اومبره لدر

40

 

عطر ادکلن تام فورد اومبره لدر یکی دیگر از عطرهای مناسب زمستان است که با رایحه کمی گرم و چرمی، در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر شروعی شیرین و تلخ از ترکیب رایحه چرم و کهربا با حس دودی ضعیف و همراهی رایحه ای گلی و کمی پودری مانند از گل یاس دارد. با گذر زمان بوی چرم قوی تر شده و رایحه میانی و پایه آن رایحه ای چرمی، تلخ، گرم، شیرین، گلی و کمی پودری است. این عطر پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و برای مصارف رسمی و روزانه در فصول سرد سال مناسب است. این عطر هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب است.

۳- عطر ادکلن بای کیلیان آنجلز شیر

عطرهای مردانه مناسب زمستان

 

عطر ادکلن بای کیلیان آنجلز شیر عطری گرم، تلخ و شیرین است که در سال ۲۰۲۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر زنانه، مردانه شیک با نت کنیاک، ترکیبی از عصاره بلوط، عصاره دارچین و عصاره دانه تونکا شروع می‌شود و نت های پایدار و ماندگار چوب صندل، ‌پرالین و وانیل پایانی دلپذیر برای آن به ارمغان می آورند. این عطر کمیاب فرانسوی آنقدر خوشبو است که تنها فرشتگان شایسته تجربه کردنش هستند. این عطر برای فصول سرد سال مناسب است.

۴- عطر ناسوماتو بلک افغانو

عطرهای مردانه مناسب زمستان

 

عطر ناسوماتو بلک افغانو یک عطر مردانه گرم و چوبی است که در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر آرامش بخش با نت های بالای سبز زمینی و ملایم آغاز شده و به آمیزه مردانه‌ی قهوه و تنباکو سفر می‌کند. نُت‌های پایه دودی بخور و عود (چوب آگار)، این عطر ماندگار را تکمیل می کنند. این عطر زنانه و مردانه برای پاییز و زمستان مناسب است.

۵- عطر ادکلن بایردو وانیل آنتیک

عطرهای مردانه مناسب زمستان

 

عطر ادکلن بایردو وانیل آنتیک عطری گرم و کهربایی است که در سال ۲۰۲۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. با اسپری کردن این عطر مردانه، زنانه و شیک در ابتدا رایحه مشک و آلو به مشام می رسد. پس از مدتی رایحه لابدانیوم و روایح چوبی جای نت های اولیه را می گیرند و در نهایت بوی ماندگار کهربا و وانیل در فضا باقی می مانند. این عطر برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
روزیاتو
دکمه بازگشت به بالا