جدیدترین و آخرین اخبار داغ ورزشی

فحاشی تماشاگر نماها در سالن کشتی به کشتی‌گیران

کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: یکی از مسائلی که ما را در آمریکا بسیار آزار داد حضور تماشاگر نما‌ها در سالن کشتی بود آن‌ها فقط به سالن آمده بودند به کشتی‌گیران فحاشی کنند.

علیرضا کریمی ،‌ در خصوص رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: در مسابقات جام جهانی کشتی آمریکا 6 تیم حضور داشتند که ما در گروهی بودیم که باید با ژاپن و منتخب جهان رقابت می کردیم. خداراشکر تیم های ژاپن و منتخب جهان را از پیش رو برداشتیم تا به فینال این دوره از رقابت ها برسیم. تیم منتخب جهان کشتی گیران خوبی داشت، اما موفق شدیم این تیم را هم شکست دهیم و در فینال با آمریکا روبه‌رو شویم.

وی در ادامه با اشاره به میزبان بودن آمریکا و وجود حواشی گفت: آمریکا هم که خود میزبان این رقابت های بود تیم خیلی خوبی را روانه مسابقات کرده بود تا قهرمان شود. در فینال به نظر من می توانسیتم کشتی های بهتری را بگیریم تا قهرمان شویم، اما عواملی دست به دست هم داد تا کمی شرایط برای ما سخت شود. یکی از این عوامل دیر صادر شدن ویزای تیم ملی بود و بعد از آن اختلاف ساعتی بود که با ایران داشتیم و تا با شرایط کمی وقف پیدا کنیم دیر شد. یکی دیگر از عواملی که ما را در آمریکا بسیار آزار داد حضور تماشاگر نماها در سالن کشتی بود آن ها فقط به سالن آمده بودند به کشتی‌گیران فحاشی کنند.

 

کریمی افزود: این اتفاقات تمرکز کشتی گیران را واقعا برهم زد و اصلا نتوانستیم آن طور که خودمان دوست داشتیم ظاهر شویم. وقتی هواداران ما برای استقبال به فرودگاه آمدند اینجا مشخص می شود که چه کسی وطن و کشورش را دوست دارد و چه کسی به دنبال منافع شخصی خود است. در آمریکا هم خیلی واضح می گفتند که ما به خاطر شما به سالن نیامدیم.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا