جدیدترین و آخرین اخبار داغ حوادث

فردی که به دختر ۱۲ ساله تیراندازی کرده بود شناسایی شد

دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس خبر داد. حیدری بیان کرد: طبق اظهارات ماموران حاضر در صحنه، خودرو پژو پارس ۴ سرنشین داشته که با متوقف شدن خودرو متوجه می‌شوند یکی از سرنشینان که دختری ۱۲ ساله بوده از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و خونریزی داشته که بلافاصله توسط ماموران با مرکز اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و تقاضای امداد می‌شود.

دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس خبر داد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حیدری دادستان نظامی استان هرمزگان اظهار کرد: شب گذشته از طرف ماموران انتظامی شهرستان بستک در محور لار به میستان تعقیب و گریزی انجام شده است.

وی افزود: طبق گفته ماموران حاضر در صحنه، ماموران در شب حادثه به یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ که شیشه‌های آن کاملا دودی بوده مشکوک می‌شوند و با تابلوی ایست و چراغ گردان اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کنند که راننده خودرو پژو پارس توجهی به اخطار ایست نمی کند و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: به گفته ماموران، آن‌ها برای متوقف کردن خودرو اقدام به تعقیب و گریز و شلیک به لاستیک خودرو می‌کنند و در نهایت چند تیر به لاستیک و بدنه خودروی پژو پارس اصابت می‌کند، اما همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد.

دادستان نظامی هرمزگان بیان کرد: در نهایت با پنجر شدن لاستیک‌ها، خودروی پژو پارس متوقف می‌شود و قادر به ادامه مسیر نبوده است.

حیدری بیان کرد: طبق اظهارات ماموران حاضر در صحنه، خودرو پژو پارس ۴ سرنشین داشته که با متوقف شدن خودرو متوجه می‌شوند یکی از سرنشینان که دختری ۱۲ ساله بوده از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و خونریزی داشته که بلافاصله توسط ماموران با مرکز اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و تقاضای امداد می‌شود.

وی ادامه داد: فرد مجروح به سرعت به بیمارستان شهرستان بستک اعزام شود که علی رغم انجام اقدامات درمانی در طول مسیر، مجروح حادثه فوت می‌کند.

دادستان نظامی هرمزگان بیان کرد: همچنین پدر متوفی با حضور در دادسرا اعلام کرده است که ساعت ۴ و نیم عصر روز گذشته همراه خانواده عازم شهرستان کوهیج بودند که از طرف یک خودروی ۴۰۵ مورد تیر اندازی قرار می‌گیرند و چند تیر به بدنه و لاستیک خودروی آن‌ها برخورد می‌کند.

وی افزود: پدر متوفی در مورد قتل فرزندش شکایتی ثبت کرده است.

دادستان نظامی هرمزگان تاکید کرد: به محض اطلاع از حادثه مقام قضایی به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم شامل پزشکی قانونی، کارشناس اسلحه و بازپرس جنایی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند و اقدامات قضایی لازم را انجام می‌دهند.

حیدری گفت: فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود شناسایی شده و در حال حاضر پرونده در دادسرای نظامی هرمزگان در حال رسیدگی و تحقیقات با جدیت ادامه دارد.

دادستان نظامی هرمزگان تاکید کرد: دادسرای نظامی بدون توجه به حواشی و با دقت کامل و بر اساس مقررات و قوانین به موضوع رسیدگی و عدالت را اجرا خواهدکرد.

حیدری تصریح کرد: این حادثه هیچ ارتباطی به اغتشاشات اخیر نداشته و در این خصوص پدر متوفی هم بیانیه‌ای صادر کرده است.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
انتخاب
دکمه بازگشت به بالا