جدیدترین و آخرین اخبار داغ اجتماعی

فرصت ثبت‌نام زائران حج رو به پایان است

اکبر رضایی گفت: مشمولان واجد شرایط حج تمتع ۱۴۰۱ که در سال ۹۹ نام نویسی کرده و ضوابط تعیین شده را دارا بوده اند و در مرحله اول فراخوان شده اند، فقط تا پایان امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا در سامانه رزرو، نام نویسی کنند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان تشرف به حج تمتع سالجاری که در مرحله اول فراخوان شده‌اند، فقط امروز (یکشنبه) می‌توانند برای ثبت نام در کاروان‌های حج به سامانه مربوطه مراجعه کنند.

اکبر رضایی گفت: مشمولان واجد شرایط حج تمتع ۱۴۰۱ که در سال ۹۹ نام نویسی کرده و ضوابط تعیین شده را دارا بوده اند و در مرحله اول فراخوان شده اند، فقط تا پایان امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا در سامانه رزرو، نام نویسی کنند.

وی افزود: از ۱۸ اردیبهشت که ثبت نام آغاز شده، تاکنون حدود ۹۲ درصد ظرفیت کاروان ها تکمیل شده است و متقاضیان با ورود به سامانه رزرو در کاروان های حج تمتع امسال ثبت نام کرده اند. واجدین شرایط شامل ثبت نامی های کاروان های حج سال ۱۳۹۹ که متولد دهم تیر ۱۳۳۶ و بعد از آن هستند و تاریخ اولیه ثبت نامی آنها قبل از ۲۲ خرداد ماه ۸۶ باشد و تاکنون به سامانه مذکور مراجعه نکرده اند، فقط تا پایان وقت امروز فرصت نام نویسی دارند.

با سپری شدن این مدت برای تکمیل ظرفیت کاروان ها به تناسب سهم هر استان از سایر اولویت ها و واجدین شرایط دعوت به عمل خواهد آمد و ثبت نام تا تکمیل ظرفیت کاروان ها ادامه دارد و متقاضیان جدید در محدوده استان خود می توانند نسبت به انتخاب کاروان، (فقط) در ظرفیت های خالی آن استان اقدام کنند و با تکمیل ظرفیت، ثبت نام متوقف می گردد.

امسال در موسم حج تمتع ۳۹ هزار و ۶۳۰ نفر از زائران کشورمان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا