جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده های دارای سه فرزند به بالا

یزد:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اهدای زمین به خانواده های ۳ فرزند به بالا گفت: تاکنون ۳۷۱۶ نفر برای گرفتن زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که ۲۷۷۲ خانوار حائز شرایط اولیه شده و ۱۱۷۱ خانوار نیز تایید شدند که چهارشنبه شب همزمان با میلاد امام رضا (ع) این زمین ها واگذار می شود. دنیای اقتصاد-یزد:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اهدای زمین به خانواده های ۳ فرزند به بالا گفت: تاکنون ۳۷۱۶ نفر برای گرفتن زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که ۲۷۷۲ خانوار حائز شرایط اولیه شده و ۱۱۷۱ خانوار نیز تایید شدند که چهارشنبه شب همزمان با میلاد امام رضا (ع) این زمین ها واگذار می شود.

علی اکبر عزیزی صبح امروز در نشست خبری که با موضوع جوانی جمعیت و خانواده با بیان اینکه یکی از چالش های آینده کشور بحث پیری جمعیت است ، گفت: با توجه به اقدامات و تصمیماتی که در گذشته گرفته شده امروز شاهد گرایش جمعیت به سمت پیری هستیم که اگر چنین روندی ادامه پیدا کند در سال ۱۴۳۰ ایران یکی از پیرترین کشورها خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشورها مرهون وجود جوانان است ، افزود : با نگاه به سابقه انقلاب اسلامی در می‌یابیم که در دوران پیروزی انقلاب و دوران مقدس این جوانان بود که این دو واقعه را مدیریت کردند و فرماندهان ما در جنگ جوانان ۲۵ تا ۲۷ سال بودند.

معاون استاندار با اشاره به تصویب قانون جوانی جمعیت ، پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در این زمینه یادآور شد: یزد در این زمینه جزو استان های برتر است.

عزیزی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اهدای زمین به خانواده های ۳ فرزند به بالا گفت: در مواد ۳ و ۴ قانون جوانی جمعیت موضوع واگذاری زمین دیده شده که بر همین اساس با پیگیری های استاندار محترم و معاون عمرانی به تعداد خانوارهای موجود که بالغ بر ۳ هزار خانوار هستند زمین تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۷۱۶ نفر برای اخذ زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که ۲۷۷۲ خانوار حائز شرایط اولیه شده و ۱۱۷۱ خانوار نیز تایید شدند که چهارشنبه شب همزمان با میلاد امام رضا (ع) این زمین ها واگذار می گردند.

معاون استاندار همچنین از واگذاری مسکن به خانواده های ۴ قلو استان خبر داد و گفت: در جشن شب ولادت امام رضا (ع) به ۳ خانواده دارای ۴ قلو نیز واحد مسکونی واگذار خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
دنیای اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا