جدیدترین و آخرین اخبار داغ اقتصادی

قیمت خودرو های پرتیراژ در 28 شهریور + جدول

ارزیابی محصولات سایپا نشان دهنده آن است که پس از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت محصولات این شرکت در بازار روز گذشته امروز 28 شهریور 1401 سایپایی ها با آرامش در بازار عرضه شدند.

ثبات در بازار تنها مربوط به سایپایی ها نبود، بطوریکه پرتیراژهای ایران خودرو هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای نتایج سفر رییسی به نیویورک از یک سو و تعطیلی هفته آینده از سوی دیگر در این ثبات قیمت اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار بدون تغییر 361 میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 204 میلیون تومان باقی ماند.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز افزایش قیمت نداشت و با این شرایط «کوییکR » در بازار 208 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 200 میلیون تومان دست به دست.

امروز خانوداده تیبا بدون تغییر قیمت گذاری شدند و این نشان داد که «تیبا صندوقدار» امروز 200 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» 202 میلیون تومان قیمت گذاری شد.سایپا 28wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

به این مقاله امتیاز دهید
منبع
اقتصادنیوز
دکمه بازگشت به بالا